Alla inlägg under december 2010

Av Susanne Glimbrink - 31 december 2010 11:39

Jag o Hugi vaknade runt halvtio, låg o möös lite, sen gick vi ner till Eivor o Jan, där även Linnea är nu när mamma o dem är iväg :) Hugo öppnade lite julklappar o jag drack massa kaffe :)


Han tackar sina mostrar o Eivor o Jan för sina klappar :) <3


Just nu sitter vi o myser i sängen, Hugo e lite slö idag :(


Iallafall, Kl fyra så ska vi gå ner till Eivor o Jan o myysa, där även Hugo ska spendera natten faktiskt.. Ja nu tänker ni, du har ju precis fått hem honom.. och jag vet, det känns så oxå, men som dem säger, det är bara nyår en gång om dagen o jag ska även fira min födelsedag ikväll ju ;D


Min andra födelsedag tillsammans med Hasan<3 Myys <3


Ska iallafall mysa tillsammans med Hugo tills jag ska åka :) O hämta honom direkt när jag vaknat imorgon då det ska krängas tårta tills vi inte kan gå mer ;) Haha, på Söndag har jag tänkt att vi ska åka till Broby en runda så Hugo får leka med Hannis, sen i början på nästa vecka, när mamma o dem kommit hem så ska vi "flytta" hem igen ;) Ska bli skönt faktiskt, jag mår ju "bra" nu så de ska nog gå bra :)


Nej nu har jag inte tid mer!


Måste hitta en mössa till Hugo då hans behölls där nere :/


Sin fina döskalle mössa han ficxk av sin moster Sofie när han fyllde två, vilka egoister, säger jag bara!!


GOTT NYTT ÅR PÅ ER IALLAFALL <3 <3 <3

Av Susanne Glimbrink - 31 december 2010 00:06

Nu ska jag ta o krypa ner bredvid min finfina gosse<3 Mysigt, det har jag längtat efter<3


Längtar även tills imorgon, det kommer bli Awesome<3<3


Har varit hur mys som helst med min prins nu ikväll, han är så himla gosig :D <3


Det är så sjukt skönt att ha honom hemma! Där han hör hemma<3


Kommer nog kanske inte att uppdatera imorgon då det nog inte kommer att finnas så mkt tid till det ;) Så nästa gång jag skriver så är jag ett år äldre :/ Usch de känns...


Godnatt nu iallfall.. Sov så gott!


Hasan, Jag älskar dej & Snart så är det VÅR tur <3 <3

<3

Av Susanne Glimbrink - 30 december 2010 23:25

Nu sover min pepparkaksgubbe<3  

Av Susanne Glimbrink - 30 december 2010 12:06

Haha, DU vet INGENTING!! :D


Puss på dej

Av Susanne Glimbrink - 30 december 2010 11:33

Dagen är äntligen kommen!!


Snart så kommer älskling o hämtar mej, sen ska vi käka frukost, efter det ska jag hämta bilen, WOW, köra finfin bil idag ;D Hihi<3


Sen blir det att köra ner till Sjöbo o hämta min Prins<3<3<3<3<3<3<3<3


Läääääängtar :D


O ikväll blir det bara myyys<3<3


Nej nu blir det en dusch, so loooong <3


Älskar er<3

Av Susanne Glimbrink - 30 december 2010 01:14

Nu ska jag sova så jag är riktigt utvilad tills imorgon när jag ska hämta hem min lilla Älskling! Ohhh som jag längtar! Resan till Sjöbo kommer kännas sååååå lååång bara för att man längtar så mkt!


Inte länge kvar nu! :D Vi ska baka tårta på Fredag så får handla till det med på vägen imorgon :)


Godnatt på er! Älskar mina pojkar <3 <3

<3

Av Susanne Glimbrink - 29 december 2010 20:45

Snart nyår, men helt ärligt så bryr jag mig inte så mycket!


Allt jag vill är att få hem min lilla kille!


Kan skicka mail efter mail men inte fan svarar dem nötterna så vet ingenting!


Får ingenting bekräftat :/


Mjaha, idag har jag röjt undan det sista i lägenheten o lämnat nycklarna, skönt att ha de ur världen!! :)


Var även hemma hos syster en runda o stal en macka ;) hihi <3


Älskling e iväg nu o lillebror o hans fjälla e i stan :)


Jag tänkte gå hem till Linda på en kopp kaffe o fördriva tiden till älskling kommer hem :)


Skriver mer senare kanske.


<3

Av Susanne Glimbrink - 28 december 2010 16:17

Nu e de bara två dagar kvar tills lillemannen kommer hem där han hör hemma! :D<3


Jag har precis duschat, väntar på att älsk ska bli klar, sen ska vi åka hem till mig o mysa lite, o bara vara :) Slå in julklapparna till Hugo o Hannis, lämna Hannis klappar o träffa mina systersöner, ska bli spännande :) <3 sen åka tillbaka till Hanaskog för filmkväll med lillebror o Joanna :)


Ska även hinna trycka ner en pizza under dagen ;) Gottis ;)


Skriver mer senare :)


Puss<3



Presentation


♥ Löööööve ♥

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards