Alla inlägg den 18 december 2010

Av Susanne Glimbrink - 18 december 2010 12:13

 

NÄR SKA VI DRA EN VINARE?????? <3 <3


 

Av Susanne Glimbrink - 18 december 2010 12:06

Vaknade faktiskt för en litwn stund sen, var ju uppe halva natte, huvudet snurrade utav alla tankar!


Nu ska jag strax äta frukost, sen ska jag & älskling tömma det allra allra sista i min gamla lägenhet när han jobbat klart runt två :)


Så har en stund på mig att bli klar ;) Vad som händer sen har jag ingen aning om ;)



Saknar min lilla snutte, ohhh de e sååå länge tills han kommer hem :(


Skickade med julkort ner till Hugos gammelfarmor, farfar & till pappaAnna ;)


Hoppas det uppskattades! :)


Nu ska jag sätta fart..


Hajj <3

Av Susanne Glimbrink - 18 december 2010 01:53

Oh det måste vara första dagen på året som gått :P Hihi,


Jag, Hugo & Hasan lekte massor o hade mys :)


Jag lillebror & Hasan käkade pizza, Hugo var hos morfar under tiden, sen hem till mer mys <3


Men födelsedagen som kommer, den kommer ROCKA!!! :D


Så askul de ska bli på Nyår ;) <3 Den ska ju tillbringas med mina älsklingar o de kommer bli kanon <3


Älskar mina pojkar <3



Av Susanne Glimbrink - 18 december 2010 01:52

Hmm, det finns ju massor!! :D


kan inte välja ngt, tyvärr :P Får låta det vara så! :)

Av Susanne Glimbrink - 18 december 2010 01:45

Skänker en extra tanke nu i jultider till alla som saknar någon nära <3


På nyår är det 17 år sedan min mormor gick bort,

Nu o början av December var det 8 år sedan morfar gick bort! Saknar er <3


Johanna, jag saknar dej så sjukt mycket, saknar att snacka med dej på facebook o att möta dej på bussen!! <3 det är dags att komma hem nu! <3


Get & Tobias, snart sex år utav saknad efter er, det kommer aldrig gå in att ni inte finns mer <3


Saknar min lilla Hugo, tanken utav att förlora dig är outhärdlig!!!! <3


En liten extra extra tanke går till underbara Moas familj, Hanaskog fattas dig! <3


Älskar dej, Hasan <3

Presentation


♥ Löööööve ♥

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards