Alla inlägg under december 2010

Av Susanne Glimbrink - 13 december 2010 19:09

Hugo somnade, sittandes :) Han måste verkligen ha varit helt slut efter allt busande idag :P


Nu ligger han o sussar gottis i sin säng :) Jag sitter här vid datorn o har "precis" haft telefonmöte, om vad får ni veta om några dagar så jag verkligen måste fundera ordentligt över detta!


Baby var här en snabb, o då menar jag snabb runda o drack en kopp kaffe! Hugo blev ledsen som alltid när han gick igen :( Hoppas dem hinner ses o veckan innan Hugo åker! :)


Han vill hem till pappa sa han idag, hihi så gulligt :)


Han vill leka med Lykke oxå :P


Imorgon hoppas jag på att syster o Hannis har tid att leka med oss för JAG SAKNAR ER!!!!!<3


O Sara med såklart, men henne ser vi nog inte försen i Januari :P hahaha


Nej nu ska jag skriva mig ett hemligt inlägg, endast för att skriva av mig. o det kommer inte ens dem som har lösen till kunna läsa.. undrar om de syns då :S Hmm


Jag saknar er, o önskar att de aldrig hade blivit såhär!


 


Min älskade, den bästa i världen <3

Av Susanne Glimbrink - 13 december 2010 18:54

Hugo fick vara pepparkak här hemma ikväll istället :) Nu myser han i soffan till "sin" älskade film :)  


Min lilla goding <3 <3 <3 <3 <3 <3

Av Susanne Glimbrink - 13 december 2010 15:56

Ikväll så kommer jag att lätta på mitt hjärta, håll utkik ;)


Tihi.. strax kommer Mia sen ska vi äta.


o snart är kl 4.. jag är nervös... Wiiiiiie :D


Hoppas dem har bra svar på mina frågor..


vad det handlar om får ni veta ikväll! :D


Saknar min Hasan dock :(


<3

Av Susanne Glimbrink - 13 december 2010 14:32

Japp de gör jag! jag älskar ju att blogga så varför lägga av? vill ni inte läsa de jag skriver så e de upp till er! :)


Nu ska jag & Hugo laga mat sen blir det bara myys <3 <3


Skriver mer senare naturligtvis! <3


 


TÄNK OM! </3

Av Susanne Glimbrink - 13 december 2010 10:14

Grattis kusin Lykke på din dag!


Saknar dig, Kram Hugo <3


 

Av Susanne Glimbrink - 13 december 2010 00:27

Ja nu blir de inte ett enda blogginlägg ifrån mig mer!! inte i denna bloggen iallfall!godnatt o hejdå alla fuckface!

Av Susanne Glimbrink - 12 december 2010 12:38

Nu har Hugo blivit klippt, det blev så finfint så! :)


 <3 Nu har han fått på sig snyggiskläder o fin i håret <3


Man måste ju vara fin till jul o han var verkligen jätte lång hårig!


Har skickat ner honom till sin pappa några gånger långhårig för dem skulle få honom klippt, med tanke på att dem klagade sist jag fick honom klippt här hemma!


Men nu fick jag ta det i egna händer iallafall :)


O de blev verkligen kanon :D


Nu e han "rakad"/ kortklippt på sidorna o bak o längre upptill.. de e inte lätt att klippa en sån liten men det blev fint iallafall :)


Just idag då de e kalas för lillebror så har han tuppkam, så fiiin min lilla plutt <3 <3


Grattis lillebror på din födelsedag <3


Nu ska jag få liv i min älsklng så jag kan få pussa på honom idag, 11 Månader <3


Loooove You <3


 

Av Susanne Glimbrink - 12 december 2010 11:19

NU HAR NI CHANSEN ATT FRÅGA MIG VAD NI VILL!!!!FRAM TILLS IKVÄLL SEN KOMMER JAG ATT SVARA PÅ ERA FRÅGOr1

Presentation


♥ Löööööve ♥

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards