Alla inlägg den 20 december 2010

!!

Av Susanne Glimbrink - 20 december 2010 21:13

Vilken riktigt riktigt seg dag.. Känner för att gå o lägga mig men samtidigt inte..


Hmm, längtar som tusan till imorgon för de första!!! :) Ska hämta Hannis på dagis efter dem haft fest där, sen ska vi gå hem till henne o myyysa tills Oscar kommer ifrån skolan :) <3


Fredag e de julafton o den ska spenderas i min säng med massa filmer, hoppas älsk gör mig sällskap :) Om han inte ska jobba förstås! :/


Sen e de nästan dags att hämta hem lillemannen :D Jag & J ska köra ner denna gången :) De e ju till Sjöbo så vi behöver inte oroa oss för vägarna, bara fina vägar där ju :)


Nyår kommer bli kanon, på alla sätt o vis ;) Mohahaha


Sen den 30:e när Hugo kommit hem ska han vara hemma i typ tre veckor då han kommer hem när de e T:s helg :)


Fick papper ifrån tingsrätten häromdagen oxå, rätt komiskt faktiskt ;) haha


Nej nu ska jag få lillasyster att starta tevatten till mej sen ska jag myysa i soffan en stund sen kanske träffa älskling en runda.. Vi båda mår lite kasst så får se hur de blir..Puss


 

SAKNAR<3 <3 <3 <3 <3


Av Susanne Glimbrink - 20 december 2010 12:49

Japp de e de idag :)


O imorgon så ska jag o Hannis leka, helt ensamma :D Myys <3


Nu ska jag ta mitt pick o pack o försöka ta mig hem på ngt vis :)


Saknar lilla plutten, hoppas han har de bra <3 <3 <3

Av Susanne Glimbrink - 20 december 2010 01:04

Natt igen, o jag hatar det, jag hatar att inte kunna sova :/


Jag hatar att det är natt för då kan jag inte vara med min Hasan! :(


Jag vill att Hugo ska komma hem nu, men som sagt.. hans pappa saknar honom lika mycket när Hugo är hos mig! Bara att kämpa på..


O jag vill så gärna att allt ska vara bra, att vi ska komma överrens o slippa allt trams!


Vill att allt ska vara bra så att vi kanske ngn gång i framtiden kan fira jul tillsammans med våra familjer! :) De hade varit kanon :)


Nu ska jag iallafall slänga iväg ett sms till min älskade sen ska jag sova!


Godnatt på er <3

Presentation


♥ Löööööve ♥

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards