Alla inlägg under januari 2011

Av Susanne Glimbrink - 31 januari 2011 14:20

Vart hos Memme innan o drack kaffe.. trevligt :-) Sen gick jag hem o städade lite, inte riktigt på humör men nu e här fint ( förutom Hugos rum) :)


Träffade även Hasan en snabb runda! De känns, de känns fruktansvärt mycket! Usch... finns inga ord som kan beskriva hur jag känner just nu!


Finns knappt någon ork till någonting!


Ska iallafall börja med maten snart, för äta måste man ju..


Hugo är nu hemma o han tittar tv en stund men snart ska han minsann in på sitt rum o städa! (:


Nej skriver kanske mer senare!



Av Susanne Glimbrink - 31 januari 2011 10:07

Livet kan ändras fort, jädrigt fort!


Men man kan inte stå o trampa på samma ställe och hoppas allt för länge..


Jag älskar Hasan och kommer göra i en lång framtid framöver! <3


Tyvärr blev det som det blev och det finns inget men det finns inget/ ingen som kan ändra mina känslor för honom!


Hugo är på dagis, snart så ska jag hem till Memme på lite kaffe o tragg, sen blir de lite plock o pill hemma! Hoppas på att Hasan kommer på lite kaffe kanske? Hmm.. vi får se!


Ha en bra dag iallafall så ska jag oxå försöka ha det! <3

Av Susanne Glimbrink - 28 januari 2011 22:32

Mia kom inte :( Hennes gäster gick inte hem försen sent, så får ta det en annan dag (:


Jag har hållt på här hemma hela dagen typ ;)


Har precis vikt in massa kläder..Skulle ha tvättat men alla tider var tagna, fanns bara kl fem imorgon eftermiddag o så e ju inte jag hemma :/ Men får lösa det för jag måste verkligen tvätta, det ekar i både min och Hugos garderob :P


Jag ska nu hoppa in i duschen sen ska jag fixa fram massa mys tills älskling kommer om drygt en timme :) <3


Saknar min lilla plutt, men ska ju hämta honom på Söndag (: Sen ska vi hälsa på Jasmin o flickorna oxå (: Ska bli sååååå trevlans och jag LÄNGTAR efter att få träffa Vanessa!! :) Var verkligen  fast i den lilla flickan men nu e hon ju stooor :P


Skriver kanske mer sen, men blir väl att jag deckar direkt när älsk har åkt hem för ska ju upp i tid imorgon! :) Wiie <3


Pusshajj<3

Av Susanne Glimbrink - 28 januari 2011 16:01

Hugo blev hämtad igår, dock inte utav sin pappa.. Hans farmor och kusin Lykke kom och hämtade honom :)


Efter att han hade åkt så körde jag och storhandlade med Cizza, Emelie O och lillasyster Linnea (: Hem med alla saker sen lagade jag mat, Älskling o Kevin kom o käkade sen skulle Kevin träna, jag o Älsk mös lite sen körde vi till Hanaskog sen hade jag lite mys med Eivor :) Sov över där (: När jag vaknade idag tog jag bussen direkt till Broby, hämtade ut pengar o en gris till älskling som han tjatat om i hundra år :P haha <3


Sen gick vi till fiket o handlade lite sen hem till syster o fixade ;) Hihih :P


Nu har jag precis kommit hem :) Väntar på att Mia ska höra av sig, tänkte vi kunde äta lite tillsammans o ha Fredagsmys ;)


Älskling kommer ikväll efter jobbet<3


Imorgon e de upp tidigt som gäller, jag o syster ska på äventyr ;) Sen ska jag på kalas hos kusin Axel ;) Hoppas inte att min pappa kommer vara där för honom vill jag inte träffa!!


Nej nu ska jag börja röja lite här hemma, o Hugos rum.. USCH säger jag bara, hahaha <3


hoppas mina systrar hjälper mig så vi slipper flytta, men de tror jag nog<3

Av Susanne Glimbrink - 27 januari 2011 00:09

ja det är ni rent ut sagt hela högen!! varför ska jag ALLTID behöva jaga jaga o jaga? hur helvetes svårt ska det vara att bara svara på ett sms eller mail????


Vet som sagt fortfarande inte hur det blir imorgon då Hugos inkompitenta pappa inte kan bete sig normalt! Blir väl att han stannar hemma i helgen och jag får stryka mina planer IGEN! ( gör ingenting, har gärna honom hemma! ) idiotjävel säger jag bara! Usch.. att inte kunna ta sitt ansvar eller ens bete sig vuxet...


Nej nu ska jag fortsätta jaga!! 


Är så in i helvetes irriterad! 



Av Susanne Glimbrink - 25 januari 2011 17:06
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Susanne Glimbrink - 25 januari 2011 17:03

Imorse när vi vaknat vandrade vi hem till syster o Hannis + bebisarna<3


Drack en kopp kaffe sen gick jag iväg, hade möte i två timmar sen tillbaka till syster o nu har vi kommit hem för en liten stund sen! :)


Hugo har sluppit anfall idag, skönt<3


Nu tittar han film, trött efter allt bus med Hannis<3


Nu ska vi göra oss klara för om en stund så kommer älskling och hämtar oss, ska iväg o äta :) Myss, med bara mina pojkar<3 <3


Skriver kanske mer ikväll :)


Hasan, du är allt jag någonsin önskat<3

Av Susanne Glimbrink - 24 januari 2011 22:13

Vi gick aldrig o la oss, strax efter jag postat sista inlägget så kom älskling o putte o hälsade på o drack lite kaffe :) En stund efter dem gått fick Hugo ett anfall igen :( Så han sover inte ännu, han ligger i min säng o tittar film nu, ska snart göra honom sällskap<3


Han får sova i min säng inatt för vågar inte ha honom i sitt eget rum :( <3


Skriver nog inte mer idag ;D


Hasan; du är den enda för mig, jag älskar dej så det gör ont och jag saknar dej varje sekund du inte är med mig <3 <3


 

Presentation


♥ Löööööve ♥

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards