Alla inlägg under mars 2011

Av Susanne Glimbrink - 27 mars 2011 22:46

Du är den som får mig att må bra♥

Jag sprudlar utav kärlek till dej♥

Utan dej vill jag inte leva♥

Du är den jag vill spendera resten utav mitt liv tillsammans med♥

Med dej vill jag fortsätta bygga på den älskade familj jag redan har♥

Jag älskar dej med hela mitt hjärta & lite till♥♥♥


     

Av Susanne Glimbrink - 27 mars 2011 22:43

   


Kärleken till dej är obeskrivlig! Mamma älskar dej mest i hela världen♥  

Av Susanne Glimbrink - 26 mars 2011 16:29

Idag är det 6 hela år sedan du lämnade oss och ett tomrum efter dej!


Saknaden är oändlig<3


 

Av Susanne Glimbrink - 25 mars 2011 20:48

Hej hopp i lingonskogen ;D 


Idag har varit en seeeh dag..


Började dagen med att lämna en massa papper, o hade möte :) Vilket gick braaao :D


Har även gått en lååång runda idag med, lånade Laika :) Roligare att gå med hund än att gå själv :) 


Myyys kommer de bli inatt :) Love You<3

Av Susanne Glimbrink - 24 mars 2011 19:06

Idag skulle Hugo ha åkt till sin pappa men så blev det ju inte som vanligt.. :S


Han ligger iallafall o sover nu, stackarn e ju sjuk♥


Hans mormor o morfar får ha honom imorgon när jag ska på tre möten♥


Vad hade jag gjort utan dem?♥


Snart blir det iallafall mys med min älskade Hasan♥♥


Jag älskar verkligen den mannen♥

Jag älskar att vara förlovad med honom, himla mys♥


Många har påpekat att vi har ringarna på fel hand, men det har vi inte enligt hans "tro" :) Så nu vet ni det oxå ;)♥


Tihi♥

Av Susanne Glimbrink - 23 mars 2011 08:46

Idag har jag bett Hugo ledig :) ♥


Vi ska ha massa mys o åka till Hanaskog o leka ute med picknik o så :) Härligt ♥


Han ska ju åka till sin pappa & Anna imorgon o vara där en vecka så ville ha honom hemma idag :) 


Vi sitter nu o myser i soffan o jag sitter o väntar på att hjärtat ska ringa o berätta hur de gått nere i Lund♥ Jag hoppas verkligen att det går bra♥♥


Vi har ätit frukost så snart blir det en dusch sen kommer Nog Carro på kaffe kanske :) 


Sen vid middag blir det nog att vi åker till Hanawood :) 


Vår tredje dag som förlovade baby och jag älskar dej mer & mer för varje dag som går ♥♥♥♥


 


O ikväll blir det eventuellt basta med min lilla "finne" ;) Haha ♥

Av Susanne Glimbrink - 22 mars 2011 17:20

Dagen igår började med att Hugo var på dagis, sen när jag hämtat honom åkte vi bussen till Hanaskog, jag & älskling skulle till staden och Hugo fick vara hemma hos mormor sålänge :) 


Vi, jag & älskling har pratat om att förlova oss, så vi skulle kolla lite storlekar o så igår :) 


Efter vi kollat det gick vi o käkade sen skulle jag få min klocka fixad :)


Under tiden sa älsk att han skulle gå o köpa ett spel ( vilket han inte gjorde) ;) 


Sen var vi o handlade i lite olika affärer o så o sen senare så fick jag en liten paket med två ringar i ♥ Så mega gulligt så de finns inte♥ Så igår den 21/3-2011 så förlovade jag & Hasan oss :) Myyys♥


Vi åkte sen o hämtade Hugo o vidare hem till mig för lite mys♥


Han åkte sedan hem o jag nattade Hugo :) 


Imorse skulle vi ha haft sovmorgon men ikke :P 


Lite efter sju ville Hugo ut o cykla ;) Tihi..


Men vid halv tio gick vi bort tillsyster, h'mtade upp henne, hannah, linda o alla hundarna, gick en lång promenad som hette duga :) men riktigt riktigt skönt väder :) 


När vi kom hem vid 2 tiden gjorde jag mat, o efter vi ätit blev vi helt trötta såp vi la oss i min säng o titta tv, jag somnade visst för vaknade nyss ;) Hugo har varit så duktig så :P haha


Nu återstår det att se om det blir att träffa älskling idag :) Han är i Lund o röjer bland alla heta sköterskor på Sjukhuset ;) haha 


Nej, nu ska jag göra lite kaffe, Ha D ♥


Älskar mina pojkar så otroligt♥♥♥



Bilden är lite suddig ;) Tihi   

Av Susanne Glimbrink - 21 mars 2011 22:14

Ville bara skriva att jag älskar mina pojkar mer än ngt annat på denna jord♥♥

Presentation


♥ Löööööve ♥

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards