Alla inlägg den 22 december 2010

Av Susanne Glimbrink - 22 december 2010 22:02

Det sprudlar i mig, Jag älskar dej, Hasan!


Du, Jag & Hugo föralltid <3

Av Susanne Glimbrink - 22 december 2010 10:52

Ska slänga i färg i mitt hår, sen invänta bilen, köra till broby en runda sen tillbaka hit, sen tillbaka till broby med min älskade <3


Hugo <3


O du? jag e så trött på dig! Man får ingen FETElön för att man jobbat max TVÅ dagar på en hel månad, haha.. patetisk e du din fjant!

Av Susanne Glimbrink - 22 december 2010 01:47

Dagen idag har varit myys :) Först mys o lek med Hannis, sen med min älskade <3


Har varit inne i stan i flera timmar, kallt som bara den var det :(


Fick iallafall min Iphone såld! Kommer inte att köpa ngn ny telefon då jag har en fullt fungerande ;)


Köpte mig ett par grymma hörlurar sen ska jag nog köpa ett playstation till mig o Hugo :) Kuul sånt <3 Älskling har ju oxå nytta utav det ;) Hihi


Julafton på Fredag redan, hemskt vad tiden går fort :( Jag har iallafall mina julklappar klara, köpte till Linnea idag.. tror hon kommer bli glaaaad ;) <3


Imorgon ska jag en runda till Broby, klippa Tina sen ska jag färga mitt hår rött ;D Klippa mamma ska jag oxå göra imorgon :) Hoppas jag orkar med allt bara ;)


På Lördag e de hävedags ;) Haha, Juldagen ju, blir väl att decka hemma i ngn hörna med mitt älskade hjärta vid min sida ;) <3


Julafton ska spenderas hemma som sagt! ska hem till mamma o dem o äta sen blir de min säng med massa bra filmer <3


Nej nu ska jag lyssna på Jay o försöka sova, han e gryyym !


9 dagar kvar tills min älskade lilla bebis kommer hem oxå <3


10 dagar kvar till nyår


11 dagar kvar tills jag fyller år ;)


Saknar min lilla kille ngt enormt :( Usch..


Godnatt <3 Hasan, älskar dej <3

Presentation


♥ Löööööve ♥

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards