Alla inlägg under maj 2011

Av Susanne Glimbrink - 29 maj 2011 22:53

Jag älskar dej, vi för alltid sa vi för nästan fyra år sen och så blir det<3 <3 


     

Av Susanne Glimbrink - 23 maj 2011 22:10

Imorgon ska jag åka till min älskade pojke och jag längtar verkligen!!!! 


Jobbigt att bo så långt ifrån varandra.. men snart snart kan vi vara tillsammans varenda dag! och jag längtar så fruktansvärt mycket!


Hugo sover och det ska jag med göra nu..


Natti <3

Av Susanne Glimbrink - 23 maj 2011 10:56

 

Du ÄR kärleken i mitt liv oavsett vad som hänt! Man MÅSTE förlåta och glömma ibland! Min kärlek till dig går inte att beskriva! Längtar redan efter dej trots att det inte är så längesen vi sågs! Efter ett och ett halvt år så har vi äntligen hittat tillbaka till varandra och vi båda tycker lika mycket om varandra och det känns helt underbart♥ i sommar är det fyra år sedan vi träffades för första gången och började bilda den familj vi idag kan fortsätta att bygga upp tillsammans ♥ jag hoppas att allt kommer bli lika bra mellan oss som det var förut♥ Puss på MIN Tomas ♥27/7-2007-17/12-2009 ♥  9/5-2011- FÖREVIGT! ♥ 

Av Susanne Glimbrink - 19 maj 2011 08:35

Ja de kan man ju säga att jag gör.. jag har funderat fram och tillbaka, nackdelar, fördelar och allt man kan tänka sig! Det är ju dig jag vill ha ? 


Vad tusan håller jag på med? Haha


Skönt att prata ut med dej igår <3 


Snart ska jag iallafal gå och lämna Hugo på dagis sen ska jag hem o se om de finns ngn tvättid :) Finns inte mycket rent och imorgon ska jag ju partaja med flickorna ;) Tihi ska bli riktigt nice <3 <3 


Får se om de blir ngt pyjamasparty för Hugo åker inte idag till sin pappa :) <

Men vi får se :) Han somnar ju ganska tidigt så :) 


Nej skriver kanske mer senare.


Pusshajj <3 


 

Ena sidan utav nya frillan :D 

Av Susanne Glimbrink - 17 maj 2011 20:52

Nu är kvällen här.. igen :) 


Idag har varit en braaa dag och bättre ska den bli :) 


Har klippt av ALLT mitt hår och de blev ascoolt!! :D Såååå nöjd!


Ska färga det imorgon, knallrött :D så de kommer bli kanon med det svarta :D


Just nu sitter jag med inga kläder på ;) haha har precis kommit ur duschen och ska fixa mig lite :) 


Hugo sover sen en timme tillbaka :) han var helt utslagen då han inte sovit middag idag, dagis imorgon ju :) 


Nej dags att sätta fart! :) 


"Vad fan tänkte jag med? hur kunde jag vara så dum? haha! FAN VAD SKÖNT att få klippa sig när/hur man vill, få färga håret i den färgen JAG vill ha, tatuera mig när och var JAG vill! ha dem kläder JAG vill ha och se ut som JAG vill! Usch, nej aldrig mer en SÅN!! :) "


Så känner jag! 


Så grymt glad att jag kunde slita mig ifrån fanskapet! :) 

Av Susanne Glimbrink - 17 maj 2011 13:48

Imorse när vi vaknat så käkade vi frukost sen packade vi ihop våra saker och fick skjuts hem :) Tack för det, de regna ju som tusan ute, inte roligt att gå då :( 


Handlade lite o så på vägen hem sen fikade vi innan Micke körde hem :) 


Jag har ploclat lite o så här hemma, Hugo vill inte vila middag så de blir inte mer gjort tyvärr :( men men så kan de va! 


Funderar på att ta honom i vagnen och gå en långrunda? 


Ja de blir de, på med gympadojjorna så traskar vi ;) 


Puss på er <3 


Och JÄTTEgrattis till Mia & Anwar som idag fått sin lilla gosse<3 


Längtar efter att få träffa er <3 <3 <3 



Av Susanne Glimbrink - 16 maj 2011 23:32

Dags att sova kan ju jag tycka nu faktiskt! börjar bli en aningens övertrött! haha


skrattar åt allt jag ser, även om jag blundar ;) mohahaha


Nummerbyte skre inatt, telesnor e sega, eller ja dem hade faktiskt fel på en server och bad så hemskt mycket om ursäkt ;) men nytt nummer får jag såsmåningom sa dem iallafall, det roliga e att jag inte vet mitt nummer ;) haha


Har varit hos en vän nu ikväll och fått prata av mej lite, skönt<3


Fick även fyra par jeans, göttis ;) hehe


Vad händer i helgen då?


Grill, kubb o öl med flicksen på Fredag lät nice, men finns annat som lockar oxå så vi får se ;D  men de lutar mer åt flickorna :) <3


Blev inte att vi åkte hem idag, klockan hann bli alldeles för mkt. men imorgon ska vi hem och jag hoppas Jacqe kommer till oss på lite besök, ska ladda med en massa kakor till henne ;) Tihi 


Nej men sov gott med er så skriver jag nog mer imorgon!


-Det är en tornado i mitt huvud, vet varken ut eller in snart!-




Hugo och hans pappa på Crusingen i Ystad i Lördags :)    

Av Susanne Glimbrink - 16 maj 2011 13:37

 

Min lilla raggare ;) <3

Presentation


♥ Löööööve ♥

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards