Alla inlägg under december 2010

Av Susanne Glimbrink - 11 december 2010 22:48
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Susanne Glimbrink - 11 december 2010 22:42

Orka en massa såna dryga tidsfördrivsgrejsimojser bara för att man inte har ngt liv? MohahahSka dricka kaffe nu, gottis.. som ni märker så skriver jag inte så mycket i denna bloggen? ;DSkitsamma!Snart måndag, härligt.. ska bli roligt att se lillemannen "gå Lucia" :)Sen återstår det att se om hans pappa vill/kan hämta honom helgen som kommer, de e ju över en månad sen sist!Imorgon e de kalas för lillebror som fyller 19 :) O imorgon har jag o älskling varit TILLSAMMANS i 11 månader <3O igår hade jag haft mitt körkort i 1 år o de firades med en runda till staden! :) Nej älsk kommer nu. Hejs <3Älskar er, mina fina <3

Av Susanne Glimbrink - 10 december 2010 00:39
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Susanne Glimbrink - 10 december 2010 00:21

Här är tyst som i graven, endast jag som är vaken ;)


Jag är trött, eller ja övertrött är nog rätt ord.. haha har suttit o väntat på att klockan ska slå över tolv så jag kan få se min nya fina klocka ändra datum ;) haha  

Hugo    har ju som sagt varit på dagis idag o sen har han lekt med Casper :)


Han fick öppna julkalendern på dagis idag där han fick en liten porslinstomte som han ska ha i sin hylla! :)


Nu är det snart helg o sen på måndag lite innan kl 07,00 ska vi vara på dagis för att de små änglarna ska gå Lucia :D Ska bli mys :)


Hugo ska ju vara en liten pepparkaka! :)


Älskling ska jobba hela helgen som i vanlig ordning så helgen kommer nog att spenderas i Hanaskog,

för sen e de jul o allt sen träffar vi inte familjen försen nästa år, Hugo ska till sin pappa i jul o mamma o dem ska till Danmark juldagen..


 sen nyår vet jag inte ännu vart vi ska spendera :) Men det återstår att se :)


Jag fyller ju år då oxå så de blir väl ngt skoj hoppas jag!


Nu ska jag lägga mig o mysa med min lilla fiina Iphöööne <3


Natti Natti på er!


Älskar min skitHasan ;) Hihi   


( Man får/kan kommentera älskling, eller du e inte så teknisk? ;D    )


Smäll på Stjärten pluttinutt   

Av Susanne Glimbrink - 9 december 2010 07:46

Nu e vi vakna, frukosten nere, o under tiden Hugo e på dagis så ska jag fika med Mia :) Skriver mer i eftermiddag!Hasan <3

Av Susanne Glimbrink - 8 december 2010 18:27

Idag har jag fått en mega fiin Memphis klocka av min älskling :D Tack hjärtat <3


Har velat ha en sån läääääänge o nu har jag  äntligen en som e min :D :D <3 <3


Ikväll blir de säng tidigt för imorgon ska Hugo till dagis o under tiden han e där så ska jag fika med Mia :) <3

Av Susanne Glimbrink - 8 december 2010 11:06

Feber, ont i huvet,magen o ryggen, mår illa, trött, HELT SLUT!! :(


Usch, går o lägger mig igen! HAJJ !!



Älskar mina pojkar <3

Av Susanne Glimbrink - 7 december 2010 14:32

Idag mår jag faktiskt lite bättre! :)


Vart imorse o uträttade lite ärenden.. ett kvar o de e de jobbigaste :/


Men tyvärr ett måste.. Hoppas älskling följer med mig för gör inte det ensam iallafall! <3


Just nu ligger Hugo o vilar, de ska jag oxå göra.. Sen ska vi gå ut en runda, sen myys <3


Ser fram emot Måndag då Hugo o Hannis ska gå Lucia på dagis :D Ska bli så mysigt o roligt att se :)


Gissa vad han ska vara.. Tomte, Stjärngosse eller pepparkaksgubbe? ?? :P


Skriver kanske mer sen!


Hasan - ETT år utav kärlek, jag älskar dej mer o mer för varje dag <3 <3  



Presentation


♥ Löööööve ♥

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards