Alla inlägg under november 2010

Av Susanne Glimbrink - 30 november 2010 18:57
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Susanne Glimbrink - 30 november 2010 18:51
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Susanne Glimbrink - 30 november 2010 16:47

Nu är jag verkligen helt slut!


Våra gäster har kört hem.. det var underbart gott med kycklingfileé gryta & Ris :) Efter maten blev de kaffe o bullar ;)


Nu ska jag & Hugo titta film tills vi stupnar, tror jag kommer somna haha :)


Han ska vara hemma ifrån dagis imorgon så kanske får en liten liten sovmorgon :)


Men det är visserligen mysigt att gå upp tidigt på morgonen, då det fortfarande är mörkt ute, tända ljus o äta frukost :D


Saknar min Baby gör jag oxå, på tre dagar har vi träffats sammanlagt max 4 timmar :/ Måste bättras!


Puss på min Hasan <3 <3

Av Susanne Glimbrink - 30 november 2010 12:25

Imorse kom Mia o käkade frukost med oss :D Sen gick jag o Hugo med syster o handlade :) På väg hem kidnappade jag även Hannah, så dem leker nu, jag har precis dammsugat :) Nu ska vi titta på Boog & Elliot- Vilda vänner! :D


Hajj <3

Av Susanne Glimbrink - 29 november 2010 22:31

Jag är SÅÅÅHHHÄRRRRRRRR glad över att jag fått tillbaka min telefon o den fungerar utmärkt och ännu bättre! KANON :D Jag älskar min Iphone!


Tack så himla mycker för den älskling, den bästa julklapp jag fått!!!, undrar om han slår de när jag fyller år?!? Hihi <3  Jag älskar dej <3


Hugo var helt slut efter att vi bastat så han somnade minsann innan sju :S Hoppas han inte vaknar allt för tidigt imorgon! men de gör visserligen inget för vi har massor att göra imorgon innan våra gäster kommer, Bla ska vi pulka till affären, eller så tar vi bussen till Knislinge o handlar lite :) Funderar fortfarande på vad jag ska bjuda på.. Några förslag kanske? SNABBT!! :D


Nej nu ska jag gå o lägga mej, Natti <3



Puss på MIN Hasan <3


Av Susanne Glimbrink - 29 november 2010 15:46

Imorse fick Hugo åka pulka till dagis, vagnen går det minsann inte att putta på i all denna snön :P När barnen vart lämnade gick vi hem till syster :) Käkade god frukost o bara slappade faktiskt :D När barnen hämtats vid två så gick vi till pulkabacken, var svinigt kallt så det blev bara en liten runda! :)


Nu sla jag & Hugo äta lite middag sen kommer älskling runt sex-tiden o då ska vi basta- hela familjen <3 Myys <3


Sen blir de film resten av kvällen tills lilleman ska sova, tror han somnar tidigt idag då han bara får sova en timme på dagen nu för annars kan han vara uppe hur länge som helst! :)


Lilla plutt börjar bli förkyld oxå, får se hur han e imorgon, kanske får va hemma ifrån dagis, men allt blir så struligt på Torsdag då, men det får ju lösas isåfall. blir han sjuk så blir han!! :/


Nej skriver kanske mer sen.. ett hemligt inlägg blir det iallfall ikväll när Hugo somnat!


Puss <3




Av Susanne Glimbrink - 28 november 2010 17:43

Nu har vi ätit, Hugo tittar lite tecknat, vi ska strax bada sen blir de soffmys resten utav kvällen! :) Dagis imorgon ju, o sen ska jag till ams :)


Skriver kanske mer senare :)


Älskling lyckades inte fixa min telefon, skit oxå!! :'( men han kommer lyckas, förr eller senare :D :D  Vill ju kunna använda den igen! Skituppdateringar, när vi fått rätt på den ska bara proffs få röra den! :)


Pusshajj <3

Av Susanne Glimbrink - 28 november 2010 11:31

Idag kom Hugo in i min säng vid lite innan tio, han hade sovmorgon idag.. Skönt :)


Vi låg kvar en stund innan vi gick upp o åt frukost, Hugo ville ha gröt så de va bara att börja koka :P oligt att han själv säger vad han vill ha :=) Sen ville han ha macka o nyponsoppa :) Såklart så tände vi det första ljuset idag i adventsljusstaken :)


Jag har plockat lite här hemma, men massor kvar.. väntar just nu på min dammsugare, när den kommer hem så ska den städa ;)


Sen ska vi äta godgod mat idag, vi ska även hinna ut o snön en stund :)


Nej nu ska jag fortsätta, vi ska ju hänga upp lite kulor oxå :P


Hoppas älskling har lyckats fixa min Iphone, blir lite ledsen annars :'(


 


Mina sötnosar <3

Presentation


♥ Löööööve ♥

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28
29 30
<<<
November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards