Direktlänk till inlägg 31 december 2010

God dag nyårsafton :)

Av Susanne Glimbrink - 31 december 2010 11:39

Jag o Hugi vaknade runt halvtio, låg o möös lite, sen gick vi ner till Eivor o Jan, där även Linnea är nu när mamma o dem är iväg :) Hugo öppnade lite julklappar o jag drack massa kaffe :)


Han tackar sina mostrar o Eivor o Jan för sina klappar :) <3


Just nu sitter vi o myser i sängen, Hugo e lite slö idag :(


Iallafall, Kl fyra så ska vi gå ner till Eivor o Jan o myysa, där även Hugo ska spendera natten faktiskt.. Ja nu tänker ni, du har ju precis fått hem honom.. och jag vet, det känns så oxå, men som dem säger, det är bara nyår en gång om dagen o jag ska även fira min födelsedag ikväll ju ;D


Min andra födelsedag tillsammans med Hasan<3 Myys <3


Ska iallafall mysa tillsammans med Hugo tills jag ska åka :) O hämta honom direkt när jag vaknat imorgon då det ska krängas tårta tills vi inte kan gå mer ;) Haha, på Söndag har jag tänkt att vi ska åka till Broby en runda så Hugo får leka med Hannis, sen i början på nästa vecka, när mamma o dem kommit hem så ska vi "flytta" hem igen ;) Ska bli skönt faktiskt, jag mår ju "bra" nu så de ska nog gå bra :)


Nej nu har jag inte tid mer!


Måste hitta en mössa till Hugo då hans behölls där nere :/


Sin fina döskalle mössa han ficxk av sin moster Sofie när han fyllde två, vilka egoister, säger jag bara!!


GOTT NYTT ÅR PÅ ER IALLAFALL <3 <3 <3

 
 
Ingen bild

Syster

31 december 2010 11:52

Ja jag förstår inte att dom säger att dom köpt den när ja har kvittot här :S Men vissa kan inte se skillnad på mitt o ditt. Men orka sno från sin egen son då. Då får märka alla saker som åker ner där me ditt telefonnummer eller nått så kanske dom fattar! Glöm inte att ringa Evy ;)
Pusspuss älskar er <3

Susanne Glimbrink

31 december 2010 11:57

Nej jag förstår inte heller det alltså :/ Ja dem verkar ju tro att det är jag som använder den så som dem beter sej :/ Nej ska ringa henne sen :) Älskar er oxå

 
Ingen bild

Sara

31 december 2010 14:57

haha herregud! Dom har väl inte råd med egna saker till han eller sig själva därför du inte får hämta dina saker!
Gula huset nästa för en viss person kanske ;) hahaha

Susanne Glimbrink

31 december 2010 18:23

Haha ja verkligen ;) ja för den ena utav dem, för den ene e ju normal :) haha

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susanne Glimbrink - 14 augusti 2011 17:10

Av Susanne Glimbrink - 7 augusti 2011 12:58

Av Susanne Glimbrink - 7 augusti 2011 10:47


 

Av Susanne Glimbrink - 12 juli 2011 20:38

Det händer MASSOR i mitt liv just nu! :D   Dock inget jag tänker dela med mig utav i bloggen ♥   Har verkligen inte tid att blogga mer, jobbar rlven av mig nu för tiden tycker jag men det är härligt, fruktansvärt härligt :)    Nej ...

Presentation


♥ Löööööve ♥

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards