Alla inlägg under februari 2011

Av Susanne Glimbrink - 28 februari 2011 22:02

Känslorna kommer finnas kvar lääänge, ingenting jag kan glömma över en dag! Du kommer finnas i mitt hjärta länge X !

Det är inget lätt val här i livet att göra slut på någonting som man älskar!


Jag är hemskt ledsen om jag sårat dig X, det var inte alls med någon mening men detta var för DIN skull!


Jag mår inte bra och vet inte alls vart eller hur min framtid ska fortsätta/se ut!


Jag är sååå sugen på att flytta härifrån.. MEN VART?? jag har bott i hela skåne känns de som :/


Samtidigt så vill jag inte flytta då jag har så mycket nära o kära här, det hade dock varit lättare för mig att bara fly, långt bort.. jag hatar sånt här.. jag är så osäker i mig själv och därför kan jag inte fortsätta i det förhållande jag hade!


Jag älskar dej, det gör jag verkligen men jag vet inte vad det är med mig :/

FÖRLÅT.....

Av Susanne Glimbrink - 26 februari 2011 11:24

Det började kanon :D Hade supertrevligt, först käka vi på Subway sen vidare till Bånken, var MASSA folk :) Fick först ett astmaanfall o de gick väl an :/


Dansa lite o så.. sen kom anfall två, gick ut en stund, tog ännu mer medicin, direkt efter får jag ett anfall till o de var droppen :/ Kunde knappt stå! Mina ben blev bokstavligt talat som spaghetti, tur jag hade babe med mig! <3


Vi bestämde oss för att åka hem, gick ut o haffade en taxi.


Somnade ganska snabbt när vi kom hem´, det var riktigt skönt att lägga sig ner!


Vid fem tiden vakna jag av världens hjärtklappning o skakningar :/Kände att jag fortfarande behövde medicin men hade redan överkonsumerat den så..


låg vaken ngn timme sen lyckades jag somna om..


Vakna igen vid halv tio, mår hur bra som helst nu :) Skakar dock lite fortfarande..


Har käkat en bit pizza o om en stund ska jag väcka X så vi kan köra snart..


Sen ska jag lämna honom på jobb halv fyra, till Mia på kaffe sen får vi se vad som händer :) Ingen alkohol för min del idag iallalfall :)


Hajj hajj <3

Av Susanne Glimbrink - 25 februari 2011 22:00

Groggen upphälld, snart bär det av emot staden med X o hans kompis :)


Ska bli trevligt och jag hoppas på att jag kommer vara på toppenhumör ;) Tihi


Imorgon blir de slapp hela dagen men ska även hemom en runda o hämta  o lämna lite saker :)


Skriver mer imorgon..


Bye Bye <3

Av Susanne Glimbrink - 25 februari 2011 19:16

 

Av Susanne Glimbrink - 25 februari 2011 18:50

   Är riktigt sugen på en fylla! haha


Men sånt sysslar ju inte jag med, varför är jag då såååå sugen på att dricka??


Usch, verkligen ingen hit ;)


Längtar iallafall som tusan till Söndag!! :)


Ska få hem min lilla älskling, som jag saknar honom!!! <3 <3 <3 <3


Nej nu ska jag köra en runda.. hajj!!

Av Susanne Glimbrink - 24 februari 2011 23:38

Skriva blogg? Nej usch orka..


Jag har varit sjuk i några dagar men börjar bli lite piggare nu, skönt.. helg o allt, men vad gör de? jag ska inte göra ngt speciellt endå.. förutom att längta till Söndag!!


Jag har verkligen ingenting att skriva om när Hugo inte är hemma :/


därför blir de så lite uppdateringar, men snart e han hemma igen o vi kan återgå till vpra rutiner (:


Och jag saknar honom, oerhört mycket, men jag vet ju att han har de bra så :)


Tack vare hans faster som är så snäll o meddelar mig :)


Nu ligger jag iallafall i sängen, ska strax starta en film och hoppas på att jag somnar till den! :)


Godnatt, älskar mina pojkar<3


Hajj!!!!!

Av Susanne Glimbrink - 22 februari 2011 19:26

Börjar nog bli sjuk :(


Känner mig så hängig o slö :( Usch..


Iallafall, så har vi nyss ätit lite kvällsmat :) Tacopaj.. mmmm gooott :P


Snart så ska jag ta mej en dusch sen så ska jag slänga mig en av sofforna med en kopp kaffe i handen o bara vara..


Jag saknar min Hugo o LÄÄÄÄÄNGTAR tills Söndag, tycker dagarna kan gå fort nu!!! <3


Hajj

Av Susanne Glimbrink - 20 februari 2011 23:49

Usch så trött jag är, så snart blir de sängen här i paradiset :)


Imorgon ska jag på möte sen hitta på ngt skoj med min älskade<3


Neej, jag orkar inte skriva faktiskt :/


H*H - Jag älskar er<3

Presentation


♥ Löööööve ♥

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards