Direktlänk till inlägg 28 februari 2011

Livet♥

Av Susanne Glimbrink - 28 februari 2011 22:02

Känslorna kommer finnas kvar lääänge, ingenting jag kan glömma över en dag! Du kommer finnas i mitt hjärta länge X !

Det är inget lätt val här i livet att göra slut på någonting som man älskar!


Jag är hemskt ledsen om jag sårat dig X, det var inte alls med någon mening men detta var för DIN skull!


Jag mår inte bra och vet inte alls vart eller hur min framtid ska fortsätta/se ut!


Jag är sååå sugen på att flytta härifrån.. MEN VART?? jag har bott i hela skåne känns de som :/


Samtidigt så vill jag inte flytta då jag har så mycket nära o kära här, det hade dock varit lättare för mig att bara fly, långt bort.. jag hatar sånt här.. jag är så osäker i mig själv och därför kan jag inte fortsätta i det förhållande jag hade!


Jag älskar dej, det gör jag verkligen men jag vet inte vad det är med mig :/

FÖRLÅT.....

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susanne Glimbrink - 14 augusti 2011 17:10

Av Susanne Glimbrink - 7 augusti 2011 12:58

Av Susanne Glimbrink - 7 augusti 2011 10:47


 

Av Susanne Glimbrink - 12 juli 2011 20:38

Det händer MASSOR i mitt liv just nu! :D   Dock inget jag tänker dela med mig utav i bloggen ♥   Har verkligen inte tid att blogga mer, jobbar rlven av mig nu för tiden tycker jag men det är härligt, fruktansvärt härligt :)    Nej ...

Ovido - Quiz & Flashcards