Alla inlägg den 15 februari 2011

Av Susanne Glimbrink - 15 februari 2011 19:43
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Susanne Glimbrink - 15 februari 2011 19:31

Jag förstår inte hur man bara inte kan bry sej om sitt barn? :O


Det är någonting man varit med o skapat, ens eget kött och blod!


Jag kan inte förstå människor som bara skiter i vilket när man separerar!!


Men sen kan man ändå komma o gnälla en massa, om de ena o de andra!


För helvete, skärpning! Det är vuxna människor, bete er därefter!


Helt sjukt, har tänkt mycket på detta idag, är helt off i huvudet av trötthet!


Hugo sover sedan en liten stund tillbaka vilket han gjort i stort sett hela dagen, men jag vågar endå inte somna för jag måste lyssna på honom när han andas, för det glömmer han ibland att göra för de gör så ont i honom..


Tycker så synd om min lilla bebis <3


Ska iallafall titta på little fockers nu o hoppas på kaffe med X sen!


Hajj<3


 

suddig....

Av Susanne Glimbrink - 15 februari 2011 14:59

Jag tänker inte godkänna dina kommentarer försen jag vet vem du e!!!



Av Susanne Glimbrink - 15 februari 2011 12:29

Vilken natt.. :/


Hugo ville iallfall upp vid halv nio, vilket de fick bli.. och han hade ingen feber när han vaknade :D Men det ändrades snabbt igen :/  helt jättetrött var jag :/


Har varit runt i halva Sverige för att hitta ett apotek som hade medicinen Hugo skulle ha.. Fanns tillslut ;)


Hämtade massa olika o sen fick han massa Proviva o Risifrutti utav Eivor <3


Han åt faktiskt en halv.. :)


Hans nya medicin finns de morfin i :/


De va trafikvarning på den o 5 minuter efter han fått den så sov han.. Jobbigt att han ska ha de tre gånger om dagen...


Har även varit på dagis och underrättat dem..


Iallafall så sover han som sagt nu, så jag ska krypa ner bredvid honom o vila en stund<3

Presentation


♥ Löööööve ♥

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards