Alla inlägg den 7 februari 2011

:)

Av Susanne Glimbrink - 7 februari 2011 18:59

Nyss kommit hem för en liten liten stund sen :) Vi blev hämtade i eftermiddags utav Jacqe :) Har varit o tittat på deras finfina hus :) Trodde de skulle va ett ruckel ;) haha men de va de ju verkligen INTE!! :) Mycket fint hade dem det fast dem hade inte kommit iordning ordentligt men de kommer bli super :) Ojag hade velat ha ett sånt rum till Hugo som Ida-Lie har!! :) Tack för maten oxå :) De va smarrigt :) O lilla Sanna var med där :)


Nu ska jag iallafall göra kaffe för om en stund så kommer X :) Myys <3 Saknar <3


Hugo är trött men får inte sova ännu på två tre timmar så ska leka med honom så han håller sig vaken, han har vaknat varje natt runt tolv nu i flera dagar :( Han tror han sovit middag o ska upp o äta frukost mitt i natten.. Knasunge<3


På Torsdag så ska han till sin pappa, o jag ska verkligen STORSTÄDA här hemma :)


Har redan städat lite idag o tvättat upp alla stora saker som handdukar o sängkläder :) Skönt att ha de ur vägen :P


Nej men skriver kanske mer senare, får ta min son nu som håller på att somna :)


So looooong o sorry för de låååånga inlägget ;)


orka vara sur för ingenting!! :/

Av Susanne Glimbrink - 7 februari 2011 09:25

Vaknade med sprängande huvudvärk, men det var bara att pallra sig upp o väcka hugo :)


Har nu på morgonen hunnit lämna honom på dagis, slängt in två maskiner tvätt o tagit en dusch :)


Ringde även o väckte Mr X för att ge igen för inatt när han ringde o väckte mig ;) Tihi <3


Loooove him <3


Nu ska jag koka en hel kanna kaffe för om en stund kommer Elin, tror jag :)


O sen vid tolv kommer Caroline :)


Ska ringa lite samtal med, bl.a till näsdoktorn för efter en skallning i helgen är min näsa "lös" :/


Hörs senare :)


Bye<3


 

Vad fattas i mitt ansikte? :D

Presentation


♥ Löööööve ♥

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards