Alla inlägg den 14 februari 2011

Av Susanne Glimbrink - 14 februari 2011 20:29


                       Jag har sååååååå tråkigt!!


Hugo bara ligger o jag saknar X!!! USCH...


Nej jag kryper fan ner o lägger mej bredvid min lilla bebis nu!


Fuck alla ♥:ansdag!!


    

Av Susanne Glimbrink - 14 februari 2011 18:25

Och den firas INTE!!


vad ska den firas för? vi älskar varandra varje dag på året endå!!


Hugo är faktiskt uppe, han har suttit upp en stund o tittat på lite tecknat :)


Och till X: Jag älskar dej och det vet jag att du vet!

Jag vill att det för all framtid ska vara vi

Puss på dej Baby


 


En bild ifrån i Lördags, fler kommer senare ;)

Av Susanne Glimbrink - 14 februari 2011 16:43

Tycker så synd om min lilla älskling


 


Hugo i vagnen med sin nalle "Teddy" som han fick av ambulanspersonalen, han släpper den inte ur sikte


Det enda jag får i stackaren är lite lite saft och det är inte många milliliter..


Ska iallafall se om han vill äta ngt..


Dagis blir det inte denna veckan!


X är så underbarFast att Hugo inte "är hans barn!" så finns han här och hjälper till mer än vad " Hugos pappa gör"!!!!!! Det betyder så sjukt mycket och jag är så himla tacksam och lycklig som har honom!!



Och Tack till Farmor, Farfar & Faster Cilla för att ni bryr er iallafall!! Det betyder massor

Av Susanne Glimbrink - 14 februari 2011 13:35

Tänk om DU hade brytt dig lite mer!! USCH... 


Iallafall så har vi varit hos doktorn nu o fått veta var det var.. o fått medicin. hoppas de hjälper nu! <3


Vi är hos Mia o Anwar nu.. Hugo ligger utslagen på soffan, stackaren <3


Mia ska bjuda mat, sötingen<3


Sen blir de hem o myyysa massor och hoppas verkligen på att X komemr oxå<3 


Älskar <3

Av Susanne Glimbrink - 14 februari 2011 09:15

Vilket springande det varit inatt :/ Usch.. Var tredje timme har Hugo fått sin medicin men endå så e de likadant och nästan värre :/


Han har fortfarande INTE UNDER 39 även fast han fått panodilsupp och flytande alvedon :/ Inget hjälper, har varit uppe i 41 som högst :(


Stackars min lilla älskling<3


Det med att de bubblar är värst, återstår att se kl 11 vad vi får dom om vad det är som spökar..


Jag tror att det kan vara lunginflammation, och jag räknar med att vi blir vidareskickade till barnakuten för att han måste sugas och inhalera där.. Dock så hoppas jag verkligen inte på det men men vi får se..


Nu blir det frukost sen ska vi göra oss klara för doktorn..


Alla ♥:ans dag idag ju


Älskar dej X, du är den enda & rätta för mig

Presentation


♥ Löööööve ♥

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards