Alla inlägg den 6 februari 2011

Av Susanne Glimbrink - 6 februari 2011 22:08

X kommer inte :/


så nu kryper jag ner o säger godnatt..


hörs imorgon och då hoppas jag att jag får pussas lite med min blivande man<3

Av Susanne Glimbrink - 6 februari 2011 18:22

Nu har vi bastat :D o de va underbart skönt :)


Hugo bastade som vanligt ner mig, han bara älskar det ;-)


Nu har vi nyss fikat lite och om en stund ska Linnea åka hem o Hugo ska i säng :)


Hoppas Hoppas Hoppas på att Mr X kommer senare :) <3


 


Lillemannen i bastun <3

Av Susanne Glimbrink - 6 februari 2011 13:52

Jag fick faktiskt ge mig när det gällde det med att inte sova middag, för nu är han deckad som aldrig förr, men han vaknade ju vid åtta i morse o ja kan ju inte begära att han ska vara vaken i tolv timmar! :)


Så han får sova en halvtimme till då lillasyster Linnea kommer och spenderar dagen med oss :D Myys <3


Nu ska ta mitt älskade kaffe sen ska jag ha min nästsista ensamstund på balkongen för idag :-)


Alltså bara en cigarett till efter denna, hoppas jag kan hålla mej till dessa fem om dagen nu :) eller ja, mindre hade ju varit bra :P haha


Ikväll så hoppas jag att X kommer en stund o tar en kopp kaffe iallafall, det måste han ju hinna med!? Älskar dej <3


Nej men hajj med er <3


 


Titta i spegeln bakom så ser ni hur de ser ut i nacken ;D


 

Av Susanne Glimbrink - 6 februari 2011 12:30

Usch, jag är såååå sugen på ALLT!! så jädra drygt är det! och jag orkar inte gå till affären haha :P


Ska iallafall snart göra mat för jag e hungrig.. :D


Men först så ska vi fika, jag o lillemannen <3


Skriver sen puss puss på MIN Mr X  <3

Av Susanne Glimbrink - 6 februari 2011 11:06
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Susanne Glimbrink - 6 februari 2011 11:02

Dagen började med mys o film, sen när Hugo släppte datorn så blev det frukost (:


Han traggar efter Hannah men dem svarar inte så dem får vänta med att leka på dagis imorgon (:


Vi ska iallafall gå en runda i eftermiddag om vädret håller sej till vad det är nu! :)


Vill någon följa med är det bara att hojta till! :)


Nu blir det iallafall kaffe o en ensamstund på balkongen ;) haha


Hoppas X hinner träffas idag ! :) <3


Nej men hörs sen :-D

Presentation


♥ Löööööve ♥

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards