Direktlänk till inlägg 24 februari 2011

Tss...

Av Susanne Glimbrink - 24 februari 2011 23:38

Skriva blogg? Nej usch orka..


Jag har varit sjuk i några dagar men börjar bli lite piggare nu, skönt.. helg o allt, men vad gör de? jag ska inte göra ngt speciellt endå.. förutom att längta till Söndag!!


Jag har verkligen ingenting att skriva om när Hugo inte är hemma :/


därför blir de så lite uppdateringar, men snart e han hemma igen o vi kan återgå till vpra rutiner (:


Och jag saknar honom, oerhört mycket, men jag vet ju att han har de bra så :)


Tack vare hans faster som är så snäll o meddelar mig :)


Nu ligger jag iallafall i sängen, ska strax starta en film och hoppas på att jag somnar till den! :)


Godnatt, älskar mina pojkar<3


Hajj!!!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susanne Glimbrink - 14 augusti 2011 17:10

Av Susanne Glimbrink - 7 augusti 2011 12:58

Av Susanne Glimbrink - 7 augusti 2011 10:47


 

Av Susanne Glimbrink - 12 juli 2011 20:38

Det händer MASSOR i mitt liv just nu! :D   Dock inget jag tänker dela med mig utav i bloggen ♥   Har verkligen inte tid att blogga mer, jobbar rlven av mig nu för tiden tycker jag men det är härligt, fruktansvärt härligt :)    Nej ...

Ovido - Quiz & Flashcards