Alla inlägg under januari 2011

Av Susanne Glimbrink - 20 januari 2011 12:48

Idag är det Hugos dag ;D Så vi ska nog åka o bada eller till Andys, väntar bara på att min älskade ska vakna så vi kan bestämma ngt :) <3


Det var längesen vi hittade på ngt med lilleman så de e på tiden<3


Skriver kanske mer senare.. puss på mina pojkar<3

Av Susanne Glimbrink - 18 januari 2011 09:55

 

Jag älskar er så mycket så att mitt hjärta snart spricker! ♥♥♥♥

Av Susanne Glimbrink - 18 januari 2011 09:13

Jag fick minsann gå upp tidigt imorse, för att köra lillasyster till skolan :)


Vi är ju som sagt i Hanaskog, eller jag har inte nämt det kanske :P


I vilket fall som helst, kaffet e på G, lilleman har precis vaknat o tittar tv, snart blir de frukost :)


Sen får vi se vad dagen har att bjuda på :)


Hajj<3

Av Susanne Glimbrink - 17 januari 2011 22:56
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Susanne Glimbrink - 17 januari 2011 21:27

Jag Älskar Min Hasan Mer Än Jag Någonsin Kommer Kunna Beskriva    


 

Av Susanne Glimbrink - 17 januari 2011 09:28

Här sitter jag, nyss lämnat lillemannen på dagis<3


Han kom hem igår, skönt att slippa köra faktiskt så skönt att få hem honom direkt till dörren :) Blev bara myys när han kom hem, vi tittade på film i min säng tills han somnade sen fick han ligga kvar o imorse kröp han under mitt täcke o ville sova mer, hihi han ville inte till dagis lilla hjärtat<3 Men fick ju muta honom med att vi ska till moffar i eftermiddag ;)<3


Om en stund ska jag ringa o väcka älskling, vi ska ha lite middagsmys<3 Tihi<3


När vi gick till dagis trillade jag :( Fy tusan vad ont de gjorde i svanskotan o nere i ryggen, precis samma ställe som när jag trilla av bilen :/ Usch.. känns inte så jättefarligt nu så hoppas det går över strax! ;P


Kaffe? Nej usch, inte utan cigg.. får bli en kopp te istället? :)


Sen en dusch på de, söka lite jobb, ringa några viktiga samtal, Packa lite grejer ;D



Pyss<3


 

...

Av Susanne Glimbrink - 13 januari 2011 13:45

Nu har mitt lillhjärta åkt<3 och jag väntar fortfarande på älskling, han är vaken nu iallfall, sen ska han bara ta sig hit ;) Lite seg e han ibland, men jag älskar honom endå<3


Jag får väl dricka lite kaffe o dega i soffan tills han kommer :)


Kärleken har inget slut<3


<3

Av Susanne Glimbrink - 13 januari 2011 10:27
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation


♥ Löööööve ♥

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards