Alla inlägg den 12 januari 2011

Av Susanne Glimbrink - 12 januari 2011 17:39

Jag har rysningar på vartenda kroppshår!!

Av Susanne Glimbrink - 12 januari 2011 16:50

Ja de känns inte så längesen iallafall (: Idag är det ett år sedan jag blev tillsammans med Hasan <3 Jag vägde lite mer än 30 kilo mer än vad jag gör nu!Jag mådde inte så jätte jätte bra, hade nyss lämnat Hugos pappa o var på väg upp igen! (: Då fanns Hasan där, ALLTID <o det gör han fortfarande, han älskar mig, som ingen annan! <3 Dock så saknar jag honom mest i hela världen just nu men han kommer senare o umgås lite o imorgon så ska vi hitta på ngt för då ska ju Hugo till sin pappa (:



Idag när jag städade o sorterade hittade jag ett par shorts ifrån i somras, de satt då tajt, riktigt tajt. haha nu kan jag nog bada i dem. Hittade många klädesplagg som bara hängde, kuuul :D samtidigt som de känns tomt i garderoben så är det såå roligt att bära kläder nu, speciellt sånt som sitter åt lite (:


Jaja till ngt annat, Hugo tittar film nu <3 men han får inte sova :) Inte försen om ungefär 3-4 timmar :)


Nej nu ska jag starta lite kaffe i hopp om att man får oväntat besök!?! Haha ;)


Bjuder på en bild som de ser ut i dagsläget :D <3  

Av Susanne Glimbrink - 12 januari 2011 09:19

Nyss varit o lämnat Hugo på dagis :)


Sitter nu o avnjuter mitt kaffe, snart ska jag städa o plocka lite :)


Sen när jag hämtat Hugo får vi se vad som händer ;D


1 år med älskling idag



Presentation


♥ Löööööve ♥

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards