Alla inlägg den 2 januari 2011

Av Susanne Glimbrink - 2 januari 2011 20:03

Ojoj, vilken dag detta har varit, har typ inte varit uppe försen nu :/ Har haft nästan 40 graders feber o bara legat o frusit o svettats om vartannat :( Men nu börjar febern gå ner lite!


Hugo har varit så snäll o duktig o tittat film o tv hela dagen o lidit med sin mamma! <3


Nu ligger han o ska sova <3


Han har precis badat med sin morfar, han blev helt överlycklig när han kom hem ;) <3


Imorgon så ska vi nog åka hem, tror jag :D har en del att ta igen känns det som ;) O på Måndag nästa vecka är det dags för dagis igen :)


Nej, skriver kanske mer senare eller ngt..


Hajj

:(

Av Susanne Glimbrink - 2 januari 2011 11:16

Godmorgon önskar oss ifrån sjukstugan! :/


Usch för detta alltså....

Av Susanne Glimbrink - 2 januari 2011 00:08

Då e man nu 24 å gammal ;) o de känns som jag e 100. hostar som en annan, ja jag vet inte vad! Känns som mina lungor följer med upp snart :( Jag har ont i halsen o i öronen! de smärtar i lungorna när jag hostar! ger fan i ciggen nu o hoppas på att jag kan sluta helt! Känner att febern börjar smyga sig på, det som fattas nu är en täppt näsa! Det hoppas jag med hela mitt liv att jag slipper! den är ju inte helt läkt ännu o de hade nog inte varit så skönt med en förkylning nu :(


Nu ska jag koka lite te sen ska jag gå in o lägga mig bredvid Hugo, som faktiskt precis har somnat :) Han ville vara med på HELA mammas födelsedag ;) Har haft jättemysigt idag och nu LÄNGTAR jag som bara den ;) <3


Skriver mer imorgon! :) Natti <3



Presentation


♥ Löööööve ♥

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards