Alla inlägg den 24 januari 2011

Av Susanne Glimbrink - 24 januari 2011 22:13

Vi gick aldrig o la oss, strax efter jag postat sista inlägget så kom älskling o putte o hälsade på o drack lite kaffe :) En stund efter dem gått fick Hugo ett anfall igen :( Så han sover inte ännu, han ligger i min säng o tittar film nu, ska snart göra honom sällskap<3


Han får sova i min säng inatt för vågar inte ha honom i sitt eget rum :( <3


Skriver nog inte mer idag ;D


Hasan; du är den enda för mig, jag älskar dej så det gör ont och jag saknar dej varje sekund du inte är med mig <3 <3


 

Av Susanne Glimbrink - 24 januari 2011 18:53

Nu går vi o lägger oss i brist på sysselsättning o irritation!!


Så godnatt på er!!


Älskar mina pojkar<3

Av Susanne Glimbrink - 24 januari 2011 18:11

Hugo är nu på sitt rum o leker, för en stund sen fick han astmaanfall :( Stackars gubben, kräkte ner hela golvet gjorde han oxå :( Men de gick över ganska fort.. Imorgon när jag ska på möte ska han vara hos syster o Hannis under tiden<3 Hoppas han inte får ngt anfall då!


Nu ska Hugo duschas snabbt sen ska vi mysa ner oss i soffan o titta på film <3


Saknar min älskling gör jag oxå! Ngt fruktansvärt!!!!! :'(


sitter o funderar på om Hugo ska stanna hemma i helgen, känns inte bra att skicka iväg honom om han fortsätter såhär... <3

Av Susanne Glimbrink - 24 januari 2011 13:24

Älskling var här en snabbis o drack en kopp kaffe<3


Nu ligger Hugo i sin säng o sover, han är helt slut stackaren :( Inte mycket han orkar med! <3


Får se om han kan gå till dagis på Onsdag, hoppas han blir bra till Torsdag iallfall så han kan åka till sin pappa! :)


Nu ska jag ta mig en kopp kaffe o sätta mig på balkongen en stund :)


Skriver kanske mer senare!


Saknar min Hasan HELA TIDEN! :'( Sjukt jobbigt är det!



Av Susanne Glimbrink - 24 januari 2011 13:21

  Min kärlek för dig är obeskrivlig! Den växer mer och mer för varje dag <3

Av Susanne Glimbrink - 24 januari 2011 10:55

Hugo har sovit hela natten, vaknade vid åtta, då ringde vi dagis o sa att han inte kommer, vi kröp ner i min säng o tittade film, gick upp för en liten stund sen, Hugo har nyss ätit frukost o jag dricker mitt älskade kaffe :)


Älskling skulle kommit halv elva så får se om han dyker upp :) <3


Hugo har kissat toaletten idag ( som Casper gör) så duktig e han :)


Nu blir de massa lek, eller ja så gott Hugo kan :) <3


Skriver kanske mer senare, Pusshajj<3

Presentation


♥ Löööööve ♥

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards