Alla inlägg den 4 januari 2011

Av Susanne Glimbrink - 4 januari 2011 13:31

Ja det är riktigt sjukt hur man kan sakna någon!!


Det är jobbigt som tusan! Nu har jag varit sjuk i flera dagar o när jag är frisk så är älskling sjuk :( Usch!!


Nej nu får de vara någon måtta med detta! Nu vill jag att vi alla ska bli friska!!


Hejdå!

Av Susanne Glimbrink - 4 januari 2011 11:48

Idag mår jag ok, dock inte helt hundra!


Vi ska i varje fall åka hem idag. ALLA är sjuka här hemma hos mamma, o de kommer bara gå runt o runt o vi kommer aldrig att bli friska ;)


Hoppas älskling kommer ikväll dock! För jag saknar honom som tusan :( <3


Hugo ligger nu inne o myser med morfar, han lånade ut sin snuttefilt till morfar för han tyckte synd om honom, lilla hjärtat<3


Vi har haft massa mys hela morgonen<3 tittat på Tom o Jerry som vanligt o bara varit. Nu blir det snart kaffe sen packa ihop alla våra saker o vänta på att T ska sluta jobba så han kan hämta oss :D


Imorgon hoppas jag att jag är helt frisk så vi kan gå till Syster o Hannis<3 Sara e ju med ledig så man får väl passa på ;) <3


O sen mina systersöner ska det oxå gosas med :) Hoppas bara dem inte ska iväg <3


Nej kaffet kallar.


Älskar min Hugo & Vår Hasan<3 <3 <3

Presentation


♥ Löööööve ♥

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards