Direktlänk till inlägg 28 januari 2011

Hej hej hallllllo :D

Av Susanne Glimbrink - 28 januari 2011 16:01

Hugo blev hämtad igår, dock inte utav sin pappa.. Hans farmor och kusin Lykke kom och hämtade honom :)


Efter att han hade åkt så körde jag och storhandlade med Cizza, Emelie O och lillasyster Linnea (: Hem med alla saker sen lagade jag mat, Älskling o Kevin kom o käkade sen skulle Kevin träna, jag o Älsk mös lite sen körde vi till Hanaskog sen hade jag lite mys med Eivor :) Sov över där (: När jag vaknade idag tog jag bussen direkt till Broby, hämtade ut pengar o en gris till älskling som han tjatat om i hundra år :P haha <3


Sen gick vi till fiket o handlade lite sen hem till syster o fixade ;) Hihih :P


Nu har jag precis kommit hem :) Väntar på att Mia ska höra av sig, tänkte vi kunde äta lite tillsammans o ha Fredagsmys ;)


Älskling kommer ikväll efter jobbet<3


Imorgon e de upp tidigt som gäller, jag o syster ska på äventyr ;) Sen ska jag på kalas hos kusin Axel ;) Hoppas inte att min pappa kommer vara där för honom vill jag inte träffa!!


Nej nu ska jag börja röja lite här hemma, o Hugos rum.. USCH säger jag bara, hahaha <3


hoppas mina systrar hjälper mig så vi slipper flytta, men de tror jag nog<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susanne Glimbrink - 14 augusti 2011 17:10

Av Susanne Glimbrink - 7 augusti 2011 12:58

Av Susanne Glimbrink - 7 augusti 2011 10:47


 

Av Susanne Glimbrink - 12 juli 2011 20:38

Det händer MASSOR i mitt liv just nu! :D   Dock inget jag tänker dela med mig utav i bloggen ♥   Har verkligen inte tid att blogga mer, jobbar rlven av mig nu för tiden tycker jag men det är härligt, fruktansvärt härligt :)    Nej ...

Presentation


♥ Löööööve ♥

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards