Direktlänk till inlägg 13 december 2010

Allt i ett!

Av Susanne Glimbrink - 13 december 2010 20:47

Ja jag kör allt i ett fram tills dagen datum :)


3. Mina föräldrar

Mamma, Pia Pedersen, omgift till Torkkel

pappa, Sven Glimbrink


mamma har jag regelbunden kontakt med, hon bor med sin man o deras 2 gemensamma barn i hanaksog :)


Min biologiska pappa har jag ingen kontakt med alls..


4. Mitt intresse

Hmm.. haha.. de e väl typ bara att vara hemma? :S Jag har inget direkt intresse.. Gymnastik tycker jag väldigt mycket om, o att leka med min son spklart ;)


5. Vad är kärlek

Denna tänker jag hoppa över!


6. Min dag

Har varit kanon :) Massa bus med min lilla gosse :) Vi har kagat mat, ätit tillsammans med Mia, Vi har fikat o till sist myst i soffan! :) <3


7. Min bästa vän

Hon heter Maria ( Mia), är några år äldre än mig. Hon och hennes man väntar sitt första barn & jag älskar henne så sjukt mycket, hon betyder megamycket för mig! <3 <3 <3


8. Ett ögonblick

Ett ögonblick jag ALDRIG kommer att glömma det är när min son föddes! Det var helt underbart o fantastiskt! Den känslan kommer jag aldrig att få vara med om igen, tyvärr men jag har min lilla gosse så <3


9. Min tro

Jag tror inte på nogonting mer än ödet!


10. Det här hade jag på mig idag

Blåa Jeans, svart linne, Lila hoodtröja o snobbenjulstrumpor :)


11. Mina syskon


Fredrik, Han är ensamstående pappa till 2 pojkar. Nyligen bliven sambo (tror jag) Han är en mycket bra pappa o faktiskt en förebild!

Sofie, hon har sin sambo Thomas och tillsammans har dem Hannah, dem finns alltid o ställer upp om det är någonting och jag beundrar verkligen min syster och ser upp till henne för hon är GRYM <3

Sara, Jobbar alltid röven av sig så henne träffar jag inte så mycket som jag vill tyvärr. Hon är Fadder till Hugo & jag älskar o saknar henne <3

Niklas, 19 år, går i skolan, håller på att ta körkort o har flickvännen Joanna :)


Linnea, en liten skitunge som man bara ibland vill kasta i en soptunna :P hon är nu i tonåren o är en pain in the ass ibland  men älskar henne endå :) Även hon är fadder till Hugo & hon bor hemma hos mamma :)


12. Mina tankar just nu


Det är om dedär telefonmötet jag hade förut.. kanske man ska chansa? vad har jag att förlora :P Tänker oxå på om älskling ska komma sen eller inte :)


13. Den här veckan

Har ju precis börjat, hoppas på en kanonvecka för på Torsdag åker Hugo till sin pappa, så imorgon ska han rita en teckning till honom att få med sig ner där eftersom hans pappa fyller år imorgon! :)

 
Det här inlägget går inte att kommentera.

Av Susanne Glimbrink - 14 augusti 2011 17:10

Av Susanne Glimbrink - 7 augusti 2011 12:58

Av Susanne Glimbrink - 7 augusti 2011 10:47


 

Av Susanne Glimbrink - 12 juli 2011 20:38

Det händer MASSOR i mitt liv just nu! :D   Dock inget jag tänker dela med mig utav i bloggen ♥   Har verkligen inte tid att blogga mer, jobbar rlven av mig nu för tiden tycker jag men det är härligt, fruktansvärt härligt :)    Nej ...

Presentation


♥ Löööööve ♥

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards