Direktlänk till inlägg 4 mars 2011

God kväll! :)

Av Susanne Glimbrink - 4 mars 2011 22:33

Vi har verkligen haft supermys ikväll<3 Barnen har lekt en massa o däckade för en liten stund sen bredvid mig i soffan :) Hugo snarkar nu gott i sin egen säng o Hannis i min :) Ska snart krypa ner bredvid henne för är ganska lagom trött ;) Hihi


Älskling var jätte sliten ikväll så han stanna hemma faktiskt :) Men det gör inte så mycket för imorgon är det bara han & jag! :) Hugo ska sova hos mormor & morfar, och det är han överlycklig för ;) <3


Det är så roligt att ha Hannah här!! :) Hon är inte "hemifrån" så ofta, då menar jag ifrån sina föräldrar och det är ett helt annat barn har jag märkt idag då det är första gången jag passar henne! (passar o passar, hennes föräldrar hade inget val ;) ) 


Hoppas bara båda barnen sover hela natten :)


Imorgon blir de mysfrukost i soffan & därefter ska vi till lekplatsen :)


Nej, nu orkar jag inte skriva mer, ha de gott :)


Älskar H & H (mina pojkar)<3 <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susanne Glimbrink - 14 augusti 2011 17:10

Av Susanne Glimbrink - 7 augusti 2011 12:58

Av Susanne Glimbrink - 7 augusti 2011 10:47


 

Av Susanne Glimbrink - 12 juli 2011 20:38

Det händer MASSOR i mitt liv just nu! :D   Dock inget jag tänker dela med mig utav i bloggen ♥   Har verkligen inte tid att blogga mer, jobbar rlven av mig nu för tiden tycker jag men det är härligt, fruktansvärt härligt :)    Nej ...

Ovido - Quiz & Flashcards