Alla inlägg den 2 mars 2011

Av Susanne Glimbrink - 2 mars 2011 23:48

Nu sitter jag här igen, med massa tankar i skallen..


Dagen har varit bra som sagt, inte funderat så mycket men nu.. USCH....


Jag ville be dig stanna, men vågade inte!

Jag vet vad jag vill! JAG ÄLSKAR DEJ HASAN!


Hur ska jag få allt att bli bra igen?


Ska nu iallafall lyfta på min feta röv o gå in i sängen o trycka i mig allt godis du kom hit med<3


Hejdå..

Av Susanne Glimbrink - 2 mars 2011 18:22

Efter att vi lämnat barnen på dagis gick vi som sagt hem till mig o käkade frukost.. Sen slocknade jag.. haha, syster väckte mig när hon gick o då ställde jag alarm, varknade halv två..


Mötte Sofie o Thomas+ pojkarna, vi hämtade barnen sen gick jag o Hugo hem ;)


Samtidigt som vi gick in genom porten kom Caroline :) Så vi drack lite kaffe sen skulle hon hem o fixa mat till sin Timmy ;)


Efter en stund kom Mia, vi drack massa kaffe, sen diskade hon till mig, Tack<3 under tiden fixade jag mat :)


Sen drack vi ännu mera kaffe o hon gick för en stund sen :)


Hugo har simmat runder i badkaret en bra stund, nu är han uppe o Pyjamasen e på, han luktar underbart, min lilla bebis<3


Dagen idag har varit "bra" har inte tänkt så mycket..


Nej nu ska jag mysa med lilla plutt innan han ska sova o jag ska dricka massa kadffe sen :) Niice..


Skriver kanske mer senare..


Puss<3

Av Susanne Glimbrink - 2 mars 2011 08:19

Snart så ska vi gå o möta syster, sen ska vi lämna barnen på dagis sen hem till mig o käka frukost :)


Skulle ha städat men tror jag skiter på det,, har verkligen ingen ork alls..


Fast det känns bättre efter samtalet vi hade igår, Jag älskar dej<3


Presentation


♥ Löööööve ♥

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards