Alla inlägg den 21 mars 2011

Av Susanne Glimbrink - 21 mars 2011 22:14

Ville bara skriva att jag älskar mina pojkar mer än ngt annat på denna jord♥♥

Av Susanne Glimbrink - 21 mars 2011 12:53

Min kärlek till dej är obeskrivbar! 


Jag kommer aldrig att kunna förklara den för dej!


Jag vet att det ALLTID kommer att vara vi♥♥


Jag längtar verkligen, älskling♥


-----------------------------------------------------------------------------------------------



Väntar på att jag ska gå o hämta Hugo på dagis, sen kommer älskling och hämtar oss och då blir det in till staden :D♥


Jag ska lämna in min klocka som jag fick av älskling, den har ju slutat fungera :( 


Sen ska vi fixa lite andra ärenden ;D♥♥


Nej, dra en runda med snabeldraken nu :D 


Jag Älskar Er♥


 


Av Susanne Glimbrink - 21 mars 2011 10:33

Dagen började med att jag hämtade min lilla gosse ♥


Vi Blev ju hämtade i Hanaskog sen för att åka på party hemma hos syster med familj :) 


Det var verkligen supertrevligt och ett par ekologiska shorts till Hugo blev beställda, Av sin moster Sara fick han en superfin mössa :) Sofie bjöd på jättegoda våfflor :) 


Sen gick vi en lång runda med Sofie, Thomas, Sara, Millan, Kim o barnen o Hundarna såklart ;) 


Hugo trillade o över honom trillade Hannah, han sa att han bara fick ont i handen sen var det inte mer med det, han sprang vidare som ingenting :)


Vi gick hem, jag "gjorde" mat, de blev Lasagne, megagott :) 


Mia kom på kaffe o pratade lite, när jag sen skulle byta blöja på Hugo så ser jag att han spräckt det ena knäet :/ Såg inte alls roligt ut o han har blåmärke som heter duga.. konstigt att han inte sa ngt om det när ahn trillade :( Fick inte sätta plåster iheller.. Han somnade inte försen vid 11 igår :/ 


O kl 5 imorse kom han in till mig o ville mysa ♥


Sen gick vi upp vid åtta, gjorde oss klara sen vidare till dagis, jag gick en runda o sen hem till Mia på kaffe o frukost, nu är jag hemma o ska duscha för snart kommer älskling♥♥♥


 

En väldigt dålig bild o de ser inte så "illa" ut på fotot som i verkligheten :/

Ovido - Quiz & Flashcards