Direktlänk till inlägg 4 mars 2011

Fredagsmys :)

Av Susanne Glimbrink - 4 mars 2011 17:02

Ja det ska de bli idag, riktigt mycke :D


Vi har nyss ätit, Jag & Mia :)


Hugo har legat o sovit o gör de ännu, han har varit vaken sen halv sju o nu pallade han inte mer haha ;)


Sitter nu o väntar på att syster o Thomas ska komma med Hannis<3


Hon ska ha mys med oss o sen sova här hos oss :D <3


Älskling kommer med sen, när han jobbat :) L'ngtar <3


Nu ska jag koka lite kaffe så de e klart tills dem kommer :)


Hajj

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susanne Glimbrink - 14 augusti 2011 17:10

Av Susanne Glimbrink - 7 augusti 2011 12:58

Av Susanne Glimbrink - 7 augusti 2011 10:47


 

Av Susanne Glimbrink - 12 juli 2011 20:38

Det händer MASSOR i mitt liv just nu! :D   Dock inget jag tänker dela med mig utav i bloggen ♥   Har verkligen inte tid att blogga mer, jobbar rlven av mig nu för tiden tycker jag men det är härligt, fruktansvärt härligt :)    Nej ...

Ovido - Quiz & Flashcards