Direktlänk till inlägg 1 mars 2011

Usch....

Av Susanne Glimbrink - 1 mars 2011 16:22

Fan vad allt är hemskt, jag känner mig hemsk!


Jag mår fruktansvärt dåligt över detta!


Det gick bra hemma hos syster, där var jag i andra tankar men nu, nu när jag e hemma.. FYFAN rent ut sagt.. :'(


Jag vill ju vara med dig men varför går det då inte??!!


Jag vill inte vara med dig pga (ja du vet) :'(


Hur fan ska jag ta mig igenom detta??


Allt är borta, ett helt år är borta ovch kommer troligtvis aldrig mer tillbaka, alla minnen, allt påminner om dig!


JAG MÅSTE FLYTTA!!!!


Jag kan inte vara här, måste bort!


Just nu känner jag mig så liten så de känns inte ens att jag existerar!


Var är alla mina vänner nu?


Nej usch.. jag vill flyy.. långt bort.. men var? vart ska vi ta vägen? Nej fy...


Hur gör man??


Jag har aldrig gjort såhär förr, när det tog slut i mitt förhållande innan detta kändes enkelt.. för enkelt..


Jag älskar dej och vet fan inte vad jag ska ta mig till!!


Hejdå!


 
 
Jasmin

Jasmin

1 mars 2011 16:30

Jag vet va du går igenom på ett unifär i alla fall. Ibland kan man inte va med någon fast m,an älskar någon av olika skäl, Jag går igenom sdamma sak typ.
Mitt hjärta säger två olika saker. HJoppas att det löser sig för dig gumman.- Välj med hjärtat <3

http://www.mammajasmintva.blogg.se

Susanne Glimbrink

1 mars 2011 16:32

Nej det är fan inte lätt alltså :/ Usch, detsamma till dej snäckan

 
Ingen bild

Hille

1 mars 2011 16:32

Usch vad jobbigt. :( Följ ditt hjärta ! Man ska göra det man vill o det som känns rätt för en själv =) <3

 
Ingen bild

M.L

2 mars 2011 13:50

vi har inte direkt varit "bästa vänner" men du vet var jag bor och förhoppningsvis har du mitt nummer om du behöver prata!

Kram

Susanne Glimbrink

2 mars 2011 18:21

Faktiskt så har jag inte ditt nummer tror jag :( Du brukar skicka ifrån så olika ;) men släng iväg ett sms så jag får det :) så kan vi träffas en dag så barnen kan leka för de var minsann ett tag sen!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susanne Glimbrink - 14 augusti 2011 17:10

Av Susanne Glimbrink - 7 augusti 2011 12:58

Av Susanne Glimbrink - 7 augusti 2011 10:47


 

Av Susanne Glimbrink - 12 juli 2011 20:38

Det händer MASSOR i mitt liv just nu! :D   Dock inget jag tänker dela med mig utav i bloggen ♥   Har verkligen inte tid att blogga mer, jobbar rlven av mig nu för tiden tycker jag men det är härligt, fruktansvärt härligt :)    Nej ...

Presentation


♥ Löööööve ♥

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards