Alla inlägg den 24 november 2010

?

Av Susanne Glimbrink - 24 november 2010 23:10

Borstar du ditt/dina barns tänder varje kväll & varje morgon?

Jag själv gör det på mitt barn (nästan alltid) ibland kan alla glömma!


Men jag har hört en del av mina vänner som har barn, när dem varit hos sin pappa/styvmamma, mamma/styvpappa så borstar dem inte tänderna på barnet/barnen, Bortar dem själva inte sina tänder? ÖRK..


Barnens tänder är ju nästan viktigare än vuxnas.. jag förstår inte hur en sån mönniska fungerer??!!


Bara en liten tanke som slog mig nu på kvällen/natten..


OCH DETTA HAR INGENTING MED HUGO/HANS PAPPA ATT GÖRA! För dem borstar alldeles säkert hans tänder! inte en tvekan. För jag vet hur noga hans styvmamma själv är med det! Så den tankebanan kan ni slå av direkt..

Tänkte bara skriva det så det inte blir missuppfattningar! :)


Nu till någonting helt annat.


Älskling kom hit typ en snabbrunda o drack en kopp kaffe med mig sen for han iväg igen :) Han kom iallafall :P


Jag ska faktiskt krypa ner under mitt täcke nu..

Imorgon så får vi lyxtaxi till dagis då Thomas kör ;)


Sen blir det storhandling o kurera oss för det värsta vädret ;) Bra & Skönt att ha allt hemma :P


GODNATT!!


Hasan, du är bäst och jag älskar dej så fruktansvärt mycket <3 <3 <3

Av Susanne Glimbrink - 24 november 2010 21:02

Denna julen kommer nog inte att blir så rolig, Hugo ska vara hos sin pappa på julafton o alla andra i min familj ska vara på sitt håll.. Tur att min älskling då inte firar jul så att han han sitta med mig o så vi kan dela på en helstekt gris? eller vad ska man göra ? Hmm.. supa oss dyngraka o däcka i en varsin ände av lägenheten? Sen till nyår så har jag ju lilleman, de blir nog att fira hemma hos syster tror jag,, mamma o dem ska till danmark o är inte hemma på min födelsedag ens :/


Eller vi får se vad som händer, det är ju trots allt ett tag till ;)


Nu ska jag iallfall värma lite mat o smaska i mig det framför Greys anatomy, sen kommer älskling senare


hajs <3

Av Susanne Glimbrink - 24 november 2010 19:47

Efter barnen hämtats på dagis gick jag syster o barnen till affären o handlade, gick ofikade på okänd ort sen hem till mig där jag bjöd på mat, lillasyster kom oxå :) Trevlans :D


Dem gick för en stund sen o Hugo har precis slocknat till Mumin som han älskar :)


Älskling skulle ha kommit i eftermiddags efter att han varit hemma en runda men han fick hoppa in o jobba på sin lediga dag :( men han kommer senare en stund iallfall o myser <3 Älskar dej såååååå <3


Imorgon får vi se vad som händer, e ju Torsdag redan :O Vara ute o leka en massa kanske? jag mpste iallafall köpa termobrallor o skidbrillor, termobrallorna för att vara ute o leka o brillorna till när vi går till dagis för jag får all snö o ögonen, helt obehagligt :P hihi..


Det är härligt med snö nu när vi bor som vi gör.. innan när vi kbodde på landet var det mindre roligt då man kunde vakna på morgonen o vara helt innesnöad :S skönt att inte ha de så längre faktiskt.. men de kan ju hända att de kommer flera meter snö så vi inte kommer ut här iheller ;) hihi


Nej nu ska jag bära in Hugo i sin säng sen ta mig ett bad, de e ruskigt kallt här hemma faktiskt, enligt min mening, Hugo bryr inte sig så mycket utan bara sparkar av sig täcket hela tiden ;)


Puss <3

Av Susanne Glimbrink - 24 november 2010 11:30

SOFIE???? JAG HATAR JULSKITET!!!


Baaahhh inget går som jag vill.. nej nu ska jag vörma lite bullar ta mitt kaffe sen sätta mig på balkongen.. Hejs!!

Av Susanne Glimbrink - 24 november 2010 10:43

Ohh vilken morgon :) Vi vaknade runt åtta ( blir att börja gå upp ännu tidigare)


För nu är det ju MASSA kläder som ska på när vi ska traska till dagis :P


Det har verkligen snöat jättemkt inatt o fick nästan en chock imorse när jag tittade ut.. härligt men ruskigt kallt :S


Just nu sitter jag o dricker mitt underbara kaffe o väntar på min älskling som ska komma hit, undrans tro om jag får med honom till dagis sen :P haha


Hugo ska iallfall hämtas kl 2 o då blir det nog att gå till byn i handla lite smått o gott. är sjukt sugen på köttfärsås o spaghetti idag..


Ägg var ngt jag var TVUNGEN att trycka i mig imorse.. usch..


Nej nu ska jag plocka undan här o fortsätta jaga Jacqe så jag kan få mitt strykjärn :D


Pussiluss <3


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


♥ Löööööve ♥

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28
29 30
<<<
November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards