Alla inlägg den 21 november 2010

Av Susanne Glimbrink - 21 november 2010 20:39


Några utav mina såkallade vänner är "borta" o de känns bra! Klarar mig bra utan er o erat skitsnack!


Blir kanske att flytta till en annan kommun så man slipper detta!! :)


Men det måste diskuteras med Hugos pappa först, men det blir ju närmre dem så de blir nog inga problem om de skulle bli att vi får för att flytta om ngt år eller så :P


Inte blir det nu på ett tag iallfall då Hugo trivs så bra på dagis här o har vänner o så här :) Men flyttar syster o dem så flyttar jag oxå, vad ska jag bo kvar här då för?? Hmm..


Älskling bor ju i Hanaskog men där vill jag verkligen inte bo :P I utkanten utav Kristianstad hade kanske varit ngt för oss? :)


Nej nig snackat om det!


Jag har skit tråkigt!! vill att Hugo ska komma hem nu så jag har ngt att göra, men han måste ju få vara med sin pappa oxå :) Älskling kommer väl om en timme eller ngt så kanske man ska börja förbereda med alla ljus som ska tändas överallt? :P Tihi <3


Älskar min hasan och är så sjukt glad att vi rett ut allt! :) <3


Puss <3


    

Av Susanne Glimbrink - 21 november 2010 20:08

Det var helt underbart skönt! Ska helt klart göras om men då ska barnen vara med :) Hugo älskar ju att basta :D Tihi <3Tänkte fördriva tiden nu framför datorn tills älskling kommer, då de blir film o myys <3 Ooooh vad jag älskar dej <3  På Tisdag så ska Hugo åka med sin farfar hem, så ska jag möta upp honom ;)

Längtar!! Om man kanske skulle dra till Ullared denna månaden? Tjänar ju på det :)

Nej men skriver kanske mer sen o slänger upp några bilder :D


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


♥ Löööööve ♥

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28
29 30
<<<
November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards