Alla inlägg den 22 november 2010

Av Susanne Glimbrink - 22 november 2010 23:25

För det första så kommer jag inte att godkänna ANONYMA kommentarer längre! kan du inte stå för vem du är så ge fan i att kommentera!


För det andra så förstår jag inte varför DU försöker förstöra den relation jag försöker skapa med DEM??? Herregud väx upp istället!


Nu till ngt annat, ska starta en film nu med massa gott, älskling skulle kommit men blev inte så.. syns imorgon flrhoppningsvis istället <3


Skänker en tanke till älskling o hans familj som har det jobbigt <3


Och snart så är min lilla älskling hemma hos mig igen! :) UNDERBART <3 <3

Av Susanne Glimbrink - 22 november 2010 21:56

Hej igen! :)


En stund efter att syster med familj åkt hem så kom min älskling hit, vi åt middag med tända ljus (a) (jag e inte sån egentligen) haha, sen låg vi på soffan en stund o titta tv, sen basta vi, gottis ;D


När vi vart klara där så körde vi till affären o handla hem massa gott :)


Sen mös vi ner oss i soffan <3


Han är o kör hem sin pappa nu men kommer om en stund igen :)


jag ska lära mig TURKISKA


Oh my god, undrar hur de kommer gå? :) hihi, ngn mer som är intresserad? :P


Nu ska jag plocka fram ännu mera gott o fördriva tiden framför tvn, för IMORGON kommer min lilla älskling hem!! längtar så jag spricker snart!!


ska bli så skönt när han kommer hem igen så vi kan komma igång med våran vardag :D


Love <3

Av Susanne Glimbrink - 22 november 2010 14:21

Syster med familj är här nu! :) Vi har precis ätit lite sen lunch :)


Ska ju göra middag sen tills älskling kommer hit, sen blir de massa mys ikväll som vanligt! :) Oh, imorgon kommer min lilla älskling hem! :D


Har städat lite här hemma idag, på Hugos rum iallafall, har även bytt gardiner där, blir att köpa en stjärna i veckan till honom som han ska ha i sitt fönster! :)

Nu ska jag sätta igång lite kaffe, skriver mer senare! :)



Fy tusan vilken underbar kväll/natt, Älskar dej sååå    


O med dej skulle jag vilja göra såhär!!   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


♥ Löööööve ♥

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28
29 30
<<<
November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards