Alla inlägg den 4 juni 2011

Av Susanne Glimbrink - 4 juni 2011 23:48

Efter jag skrivit det senaste inlägget så solade jag en stund sen körde jag och Ragnar (min bil) iväg på en runda :) Mötte upp Hille på Bo Olsson, vi shoppade lite, drack kaffe och traggade en massa :) Mycket trevligt och det får vi verkligen göra om :)


Sen när jag kom hem så var Rolle snäll och fyllde poolen jag köpt :) Sen har det blivit massa solande hela dagen och Hugo o Oscar har plaskat i poolen :)


Nu ikväll har vi grillat kycklingfilee o till de så gjorde jag hasselbackspotatis och morötter :) Mmm gottis :) 


Sen har jag gått/joggat min runda ikväll, kände de blev för tidigt efter vi ätit så imorgon så ska jag vänta lite längre :P Tihi


Älskling håller just nu på att natta Hugo för han deckade kl sex ikväll o sen vaknade han kl nio :P haha, hoppas han somnar snart för jag är med trött ;D


Imorgon ska vi åka iväg och bada o äta glass :) Myyyys

På Måndag får vi se vad som händer sen på Tisdag ska vi köra upp till östra göinge o vara där till Onsdag :)


Nej nu orkar jag inte skriva mer!


Sorry för de långa inlägget, synes

Av Susanne Glimbrink - 4 juni 2011 10:12

Jag undrar hur funtad en människa igentligen kan bli!!


jagar och jagar, får aldrig ngt svar men kommer med sina egna.. ställer en fråga och sen en stund efter svarar människan själv på frågan utan att ha fått ngt svar!


Det rör inte mig igentligen men det börjar bli irriterande!


Och sen att JAG är en Subba? Hmm, har inte gjort människan ngt och känner denne knappt...


Jasja nog om det!!


Idag ska Tomas ha Hugo så jag kan steka i solen några timmar :) Funderar på att kanske köra iväg ngnstans? Vi får se :) 


Har så mkt att skriva om men känner att det inte går.. får ta det i ett hemligt inlägg kanske? mjo de blir nog så..


Hajj 

Presentation


♥ Löööööve ♥

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards