Alla inlägg den 4 april 2011

Av Susanne Glimbrink - 4 april 2011 10:16

NÖJD!! Ja de kan jag kalla mig faktiskt! Är riktigt nöjd med vad jag åstadkommit!


Jag har varit duktig men samtidigt dum emot min kropp.. men nu är det slut på det :) 


Nu ska man bara försöka hålla vikten oxå samt träna till lite muskler o så så man blir fastare :) Haha


Nu kommer snart älskling o hämtar mej o då ska vi iväg o äta frukost :) 


Hajj o ivajj :) 


 

Av Susanne Glimbrink - 4 april 2011 09:16

Hallo :) 


Idag är det såå fint väder! :) Hoppas det håller sig så hela veckan! ;) 

 Hoppas dem ringer ifrån guldbutiken så jag kan få tillbaka min ring som jag fick lämna in förra veckan för den var för stor :( Så hoppas den är klar snart! :) 


Hugo är nu lämnad på dagis iallafall, efter dagis hämtas han utav sin pappa sen ska han vara borta i en vecka! ;/ Känns sådär, men skönt att hans pappa tar lite initiativ iallafall :))


Nu ska jag dricka kaffe o packa lite saker :) Ska "bo" hemma hos Eivor i veckan :)


Nej fixa nu sen kommer älskling om en stund ;P 


Hajj



LYSSNA PÅ DENNA!! SJUKT BRA! ;) 


Presentation


♥ Löööööve ♥

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards