Direktlänk till inlägg 16 maj 2011

hej hopp i lingonskogen!

Av Susanne Glimbrink - 16 maj 2011 23:32

Dags att sova kan ju jag tycka nu faktiskt! börjar bli en aningens övertrött! haha


skrattar åt allt jag ser, även om jag blundar ;) mohahaha


Nummerbyte skre inatt, telesnor e sega, eller ja dem hade faktiskt fel på en server och bad så hemskt mycket om ursäkt ;) men nytt nummer får jag såsmåningom sa dem iallafall, det roliga e att jag inte vet mitt nummer ;) haha


Har varit hos en vän nu ikväll och fått prata av mej lite, skönt<3


Fick även fyra par jeans, göttis ;) hehe


Vad händer i helgen då?


Grill, kubb o öl med flicksen på Fredag lät nice, men finns annat som lockar oxå så vi får se ;D  men de lutar mer åt flickorna :) <3


Blev inte att vi åkte hem idag, klockan hann bli alldeles för mkt. men imorgon ska vi hem och jag hoppas Jacqe kommer till oss på lite besök, ska ladda med en massa kakor till henne ;) Tihi 


Nej men sov gott med er så skriver jag nog mer imorgon!


-Det är en tornado i mitt huvud, vet varken ut eller in snart!-




Hugo och hans pappa på Crusingen i Ystad i Lördags :)    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susanne Glimbrink - 14 augusti 2011 17:10

Av Susanne Glimbrink - 7 augusti 2011 12:58

Av Susanne Glimbrink - 7 augusti 2011 10:47


 

Av Susanne Glimbrink - 12 juli 2011 20:38

Det händer MASSOR i mitt liv just nu! :D   Dock inget jag tänker dela med mig utav i bloggen ♥   Har verkligen inte tid att blogga mer, jobbar rlven av mig nu för tiden tycker jag men det är härligt, fruktansvärt härligt :)    Nej ...

Presentation


♥ Löööööve ♥

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards